Empatija bez kalkulacije
Aleksandra Lovrić, kreativna direktorica No nation faschion Brenda, za svoj poslovni put kaže da je bio eklektičan i da bez predrasuda nije željela da ispusti ni jednu priliku koja joj je mogla pomoći u njenoj kreativnosti i napretku. Feminizam je za nju nešto prirodno što se živi. Ona je u kampu, sa ljudima u pokretu krenula u izazovno putovanje, kreirajući i stvarajući modni brend, bez straha, bez predrasuda i zajedno su postigli ogroman uspjeh, naime učestvovali su na njujorškom sajmu mode. Misli da postoje nepotrebne razlike u položaju žene I muškarca, posebno kada se radi o jednakosti u plaćanju, napredovanju, ali da smo mi ustvari dvije polovice, jing i jang, i da su najbolji rezultati i poslovno i privatno kada se naš rad i život prožima. Aleksandra je onako izgledom blaga i sitna žena, no autoritet, sigurnost, borbenost joj ne nedostaje. Svojim radom je uspjela izgraditi dva modna Brenda LoveRich i NoNF. Pred ob je budućnost.
Razgovarala: Svjetlana Živanov
Preporučeno
Patrijarhat nas tjera na savršenstvo
Jadranka Miličević je direktorica fondacije “Cure” i bez pretjerivanja mogu reći da je to jedna od najimpozant...
Treba biti kreativac i aktivista
Priča Feride Abdagić je priča tipične feministkinje po intuiciji. Udata od svoje 17 godine za ljubav svoga živ...
Roditeljstvo je beskrajno kreativno
Adisa Bašić profesorica na Filozofskom fakultetu, pjesnikinja, spisateljica, feministkinja, znana u kulturnim...
Treba imati u vidu ženski doprinos u društvu
Maša Durkalić, kaže da je knjiga Žene BiH njeno životno djelo i to zato što su ona i njene dvije prijateljice...
I sitnice su politika
Sara Arslanagić je mlada političarka i doktorantica na diplomatiji. O političnosti, etičnosti, mladima, životu...
Želila sam biti dječak
Lajla Kaikčija je redateljica koja već više od dvadeset godina radi u zeničkom Bosanskom narodnom pozorištu, a...