Završetak rekonstrukcije pruge u Jablanici početkom narednog mjeseca
Predstavnici federalnog i državnog ministarstva prometa i komunikacija, kao i uprava Željeznica FBiH posjetili su gradilište Komadinovo vrelo gdje je u toku rekonstrukcija pruge. Radove na ovom zahtjevnom projektu vodi turska firma Cengiz, a rok za završetak planiran je početkom narednog mjeseca. S obzirom na milionske gubitke koje trpe Željeznice FBiH zbog nepostojanja ovog dijela pruge, danas je poručeno kako će Federalna vlada pomoći da se i ovo premosti.
Dio pruge kod Komadinovog vrela, koja je nakon razornih oktobarskih poplava ostala da visi u zraku, gotovo je poptuno sanirana. Trenutno je u toku ugradba šest betonskih nosača. Sve radove vrši turska firma Cengiz, koja je ovu popravku donirala Bosni i Hercegovini.
„Možda je trebalo pokazati određenu hrabrost i zato zahvaljujem posebno kompaniji Čengiz, koja je u tom trenutku bila hrabra i preuzela na sebe“, kazala je Andrijana Katić, ministrica saobraćaja i komunikacija FBiH (HDZBiH).
„Najavljeno nam je da će do kraja prvog mjeseca pruga biti puštena. Iskreno, ovo je popravaka nečega što je bilo jako loše i gdje smo jako loše reagovali i sada to ispravljamo“, dodao je Edin Forto, ministar komunikacija i prometa BiH (NS).
A Željeznice za to vrijeme gomilaju višemilionske gubitke, što iz državnog resornog ministarstva ne smatraju previše zabrinjavajućim, s obzirom na to da je Federalna vlada rekla da će stati uz ovo preduzeće. Ali problem tu ne staje jer od željeznica ovise i brojne druge firme u Bosni i Hercegovini.
„Ne znam hoće li biti odgovornosti u smislu zašto nije početo na vrijeme, zašto nije odmah, ali bih volio i da vidimo neki sudski epilog“, poručio je Forto.
„Neki gubici su djelimično nadoknadivi na način da probamo intenzivirati saobraćaj kad se uspostavi da bismo povećali i stigli te prihode koje smo izgubili. Ali, šta je tu je“, rekao je Mirza Hadžibegić, v.d. direktora Željeznica FBiH.
No o ovom pitanju, kazali su, biće rasprave i u narednim mjesecima, posebno kada ovaj dio pruge bude završen. A to bi prema procjenama trebalo biti krajem ovog ili početkom narednog mjeseca.
„Prilikom završetka naših radova Željeznicama će se ostati da urade sanaciju gornjeg stroja. Mi očekujemo da ćemo to završiti u roku od sedam do deset dana“, naveo je Alenko Topuz, inžinjer geodezije u kompaniji Cengiz Insaat.
Vremenski uvjeti malo su usporili radove, no oni se ipak odvijaju predviđenom dinamikom. Cijeli projekat rekonstrukcije ovog dijela pruge košta oko tri do četiri miliona maraka. Iz Uprave Željeznica FBiH poručili su da će u dogledno vrijeme krenuti u širi obuhvat sanacije svih propusta, regulacije bujičnih tokova što će iziskivati znatno veća finansijska sredstva.
federalna.ba
Preporučeno
Vožnja vozom kroz krajolik Une za spektakularan kraj 51. Una regate
Dok se veslači u svojim čamcima spuštaju niz smaragdnu rijeku, dio učesnika 51. internacionalne turističke Una...
Promotivna vožnja prvog turističkog voza Sarajevo -Vareš
"Prvi turistički voz Sarajevo-Vareš“, zajednički projekt Željeznica Federacije BiH, Općine Vareš i Turističke...
Sezonski brzi voz krenuo sa Željezničke stanice Sarajevo za Ploče
Sa Željezničke stanice Sarajevo jutros je krenuo prvi ovogodišnji međunarodni sezonski putnički voz na relacij...
Završeni radovi na prvoj raskrsnici buduće tramvajske pruge do Hrasnice
Prva raskrsnica na tramvajskoj pruzi od Ilidže do Hrasnice je asfaltirana i puštena u saobraćaj, a danas počin...
Nova uprava Željeznica FBiH u Bihaću: Fokus na revitalizaciji Unske pruge i regionalnoj povezanosti
Gradonačelnik Bihaća Elvedin Sedić primio je predstavnike nove uprave Željeznica Federacije Bosne i Hercegovin...
Šteta: Počelo spajanje šina na pruzi do Hrasnice
"Današnji datum - 7. april ostat će upisan u historiji ovog projekta. Prvi var je zabilježen na dionici u bliz...