U TK počela kampanja u saobraćaju pod nazivom 'Koliko vrijedi tvoj život?'
Povodom ovogodišnjeg početka kampanje pod nazivom "Koliko vrijedi tvoj život?" danas su u Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona prezentovane aktivnosti do kraja godine, kao i trenutno stanje sigurnosti saobraćaja na području TK.
Prema riječima pomoćnika ministra za saobraćaj Nenada Lukanovića, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja pokrenulo je kampanju i ove godine zbog povećanja nivoa bezbjednosti saobraćaja na putevima na području TK.
- U periodu od jula do septembra fokus je na povećanom intenzitetu saobraćaja tokom godišnjih odmora i pojavi saobraćajnih nesreća uzrokovanih neprilagođenom brzinom, nepažnjom vozača zbog korištenja mobilnog telefona, alkoholom/opijatima, kao i početka perioda godine gdje se na cestama pojavljuju motociklisti, biciklisti i vozači električnih romobila – saopćeno je iz Vlade TK.
Cilj ovog dijela kampanje, rečeno je ovom prilikom, je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju, negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona u toku vožnje na pažnju i koncentraciju.
Kako je rečeno, zadnja tri mjeseca u godini period su kada se vozačima želi skrenuti pažnja te povećati oprez na djecu/učenike na cestama u periodu početka školske godine, kao i na poštivanje saobraćajnih propisa u odnosu vozača prema pješacima i biciklistima kao ranjivoj kategoriji učesnika u saobraćaju.
Kampanja je osmišljena, kako navodi šef Odsjeka za saobraćaj Samir Gabeljić, tako da dođe do što većeg broja građana TK i BiH.
- Na području TK u 2024. godini bilo 3144 saobraćajnih nezgoda što je za 90 nezgoda više u odnosu na '23. godinu. U prošloj godini je bilo 27 poginulih osoba što je više za sedam smrtnih slučajeva - kazao je Gabeljić iznijevši podatke o broju povrijeđenih te da je neprilagođena brzina najveći uzročnik saobraćajnih nesreća i njihovih posljedica.
U ime nosioca kampanje Radio Kameleona način medijske prezentacije predstavio je Amir Zonić.
- Prvi dio kampanje će se fokusirati na ljetne izazove u saobraćaju, gužve, temperature, pješake, bicikliste dok će drugi više zahvatati početak "mraka" i djecu koja idu u školu. Kako se bližimo praznicima idu zimske gume i neke nove teme oko novogodišnjih praznika i vožnja u alkoholiziranom stanju, uslovima otežane vidljivosti - rekao je Zonić.
Ono što će biti vrlo intenzivno je radio-oglašavanje jer je to najbliže vozačima, rečeno je ovom prilikom.
Fena
Preporučeno
Tuzlanski kanton sufinansira izgradnju brzih punionica za električna vozila
Predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona i privrednih društava "Edo-slad“...
Vlada TK: Više noćenja, duži boravci i nova prilika za razvoj
Vlada Tuzlanskog kantona prihvatila je na današnjoj sjednici Informaciju o stanju turističko-ugostiteljske dje...
Vlada TK uplaćuje doprinose za radnike iz ugašenih firmi
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela Odluku o odobravanju 87.561,32 KM za socijalno zbrinjavanje – upla...
TK - Počinje nova faza projekta energijske efikasnosti na objektima u oblasti obrazovanja
Kao nastavak uspješne saradnje danas je potpisan Memorandum o saradnji između Švicarskog Caritasa, Ministarst...
Oko 100.000 KM za bolje uslove boravka štićenika Doma za djecu bez roditeljskog staranja Tuzla
U skladu s ranije donesenim Programom rasporeda sredstava s potrošačke jedinice Kapitalni izdaci za korisnike...
Vlada Tuzlanskog kantona ulaže milion maraka u opremanje civilne zaštite
Održana je 19. redovna sjednica Vlade Tuzlanskog kantona na kojoj je odlučeno da će ove godine iz budžeta Tuzl...