Sponzori OI otkazuju promotivne aktivnosti
Japanski olimpijski sponzori otkazju ili umanjuju obim promotivnih aktivnosti povodom Olimpijskih igara u Tokiju, frustrirani čekanjem "do posljednjeg trenutka" odluku organizatora o tome da li će biti dozvoljeno prisustvo gledalaca, izjavili su izvori.
Ovaj potez preduzelo je više od 12 kompanija, među kojima su "Canon", i "Ajinomoto".
Oko 60 japanskih kompanija platilo je rekordnih preko tri milijarde dolara za sponzorska prava i dodale su još 200 miliona dolara nakon što je takmičenje odgođeno prošle godine zbog pandemije.
Za razliku od "svjetskih partnera" sa višegodišnjim ugovorima, domaći sponzori vezani su samo za Igre u Tokiju.
Organizatori su ranije zabranili dokazak gledalaca iz inostranstva, a još se čeka odluka o domaćim gledaocima. Planirano je da borilišta budu ograničena na 50 odsto kapaciteta za gledaoce ili najviše 10.000 ljudi.
"Mi konačno donosimo svoje odluke, bez čekanja da se izjasne organizatori", rekao je jedan izvor zaposlen u sponzorskoj kompaniji, koji je želio da ostane anoniman.
federalna.ba/Srna