Saobraćaj u TK-u: Loše ceste i beskrajno dugi radovi
Tuzlanski kanton je zasigurno među najlošijim kada je u pitanju putna infrastruktura i povezanost Tuzle, kao središta kantona, sa ostalim gradovima i općinama, npr. sa Sarajevom ili Orašjem. Loše ceste i radovi koji na pojedinim dionicama traju unedogled uzrokuju kilometarske kolone te otežavaju život građana koji zaslužuju bolju infrastrukturu. Novca ima, ali ne i rezultata koji bi opravdali izdvajanja
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine izdvojila je 20 miliona maraka za ključne infrastrukturne projekte u Tuzlanskom kantonu. Tako su sredstva, između ostalog, namijenjena za nastavak eksproprijacije kada je u pitanju Južna saobraćajnica u Tuzli, ali i za izgradnju drugih puteva čija gradnja se čeka godinama.
„Jedan dio je za neke kružne tokove ne samo u Tuzli nego i drugim općinama kantona, za zaobilaznicu Šićki Brod - Đurđevik, ali što je važno - izdvajaju se sredstva za početak gradnje puta Tuzla – Brčko – Orašje“, ističe Dževad Hadžić, predsjednik Kluba zastupnika SDP-a u Skupštini TK-a.
Sredstva su izdvajana i godinama za iste dionice puteva, ali bez rezultata. Putevi su u lošem stanju i djelimična sanacija uzrokuje kilometarske kolone.
„Treba naglasiti da zbog administrativnih problema, odnosno problema oko izdavanja građevinskih i urbanističkih dozvola, kasni se sa realizacijom i to je problem prije svega ovdje u Tuzlanskom kantonu“, ističe Hadžić.
Izgradnja puteva Tuzla - Sarajevo i Tuzla - Brčko - Orašje je usporena, budući da ne postoji mogućnost da se okonča postupak eksproprijacije, objašnjava i premijer Tuzlanskog kantona Irfan Halilagić. I on navodi administrativne barijere kao razlog.
„One se odnose prije svega na raspolaganje državnom imovinom. Posljednjim odlukama što Ustavnog suda, što na osnovu zakona koji je nametnuo visoki predstavnik - resorna ministarstva nisu u mogućnosti izdavati određene dozvole promjene namjene zemljišta, navodi Halilagić (SDA).
Konačno je okončana izgradnja jednog od nekoliko kružnih tokova u Tuzli koji bi trebali rasteretiti saobraćaj u naselju Slatina. Umjesto planirana četiri, radovi su trajali skoro šest mjeseci, što je uzrokovalo i svakodnevne gužve i nervozu učesnika u saobraćaju.
„Samo treba da se poštuju svi znakovi i ponašanje u kružnim tokovima - ja očekujem da se će značajno poboljšati kvalitet saobraćaja na toj raskrsnici“, kaže Miralem Mulać, pomoćnik gradonačelnika Tuzle.
Građani se nadaju da će dinamika izvođenja radova biti intenzivirana.
„Mislim da se bez radova ne može.“
„Dok se radio ovaj kružni, ja kažem, što se nije pokušalo gore preko Šeste bosanske jednosmjerno, a odavde druga traka, da se malo rastereti.“
„Ima auta više nego naroda. Svaka kuća ima po dva-tri auta, ceste nisu baš najbolje, ali bit će bolje.“
Za Tuzlu i Tuzlanski kanton kvalitetna putna infrastruktura je ključ za daljnji ekonomski razvoj, bolji kvalitet života građana, ali i sigurnost na cestama.
federalna.ba
Preporučeno
Šabani: Saniramo i modernizujemo tri kilometra ceste Zenica – Lašva
Ministarstvo za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okline ZDK u utorak je objavilo javne poz...
Kolona vozila na izlazu iz BiH na GP Gradiška, na ostalim prelazima ne čeka se duže od 30 minuta
Duga kolona vozila je na izlazu iz Bosne i Hercegovine na Graničnom prelazu Gradiška. Na ostalim graničnim pre...
Putevi prohodni uz kraća čekanja
Putevi u Bosni i Hercegovini su uglavnom prohodni uz kraća čekanja na mjestima izvođenja sanacionih radova....
Učestali odroni uslijed temperaturnih oscilacija
Na putevima u Bosni i Hercegovini mjestimično vlažn ili mokar kolovoz. Upozorava se na učestale odrone uslijed...
Od ranih jutarnjih sati pojačan promet putničkih vozila i autobusa
Od ranih jutarnjih sati pojačan je promet putničkih vozila i autobusa na putevima prema Srebrenici. Mole se vo...
BiHAMK - Apel vozačima da tokom vožnje budu maksimalno oprezni zbog visokih temperatura
S obzirom da su meteorolozi do kraja ove sedmice najavili izrazito toplo vrijeme, sa visokim dnevnim temperat...