„Saiyaara“ ruši rekorde indijskog box office-a sa snažnim debitantskim otvaranjem
Bollywoodska ljubavna priča "Saiyaara" Yasha Raj Fimsa (YRF) i Mohita Surija prepisala je povijest kino blagajni, postigavši rekordne brojke u Indiji koje su novajlije Ahaana Pandaya i Aneeta Paddu pretvorile u zvijezde preko noći.
Romantična drama ostvarila je snažan nastup na dan premijere 18. jula, zaradivši 25 milijardi indijskih rupija (2,9 milijuna dolara) i privukavši 975 000 gledatelja diljem zemlje, prema podacima YRF-a.
Zvijezde filma su Ahaan Panday, koji debitira, te glumica u usponu Aneet Padda (iz serije Prime Video „Big Girls Don’t Cry“). Panday glumi Krisha Kapura, talentiranog i ambicioznog mladog muzičara čiji sirovi talenat i ambicija vode ka sudaru sa stvarnošću moderne muzičke industrije. Kada Krish upozna Vaani Batru (Aneet Padda), talentovanu i principijelnu autoricu tekstova, između njih se rađa hemija – kako kreativna, tako i lična. Kako njihovo partnerstvo jača, raste i njihova povezanost, koja cvjeta u romansu jednako strastvenu koliko i komplikovanu.
Film je ostvario jednu od najvećih premijera u povijesti indijske kinematografije za projekt vođen debitantima i označava najznačajniju prodaju ulaznica za debitantski film od 2000. godine, kada su premijerno prikazana ostvarenja "Hrithik Roshan" i "Ameesha Patel", te film "Izbjeglica", gdje se Kareena Kapoor predstavila uz Abhisheka Bachchana.
Za Surija, koji je prethodno režirao uspješne romantične drame, uključujući Aashiqui 2 i Ek Villain, 'Saiyaara' je najbolje otvaranje karijere, dok film postaje prva ljubavna priča nakon COVID-a koja je u jednom danu zaradila više od 2 miliona dolara. Film je producirao Akshaye Widhani, izvršni direktor YRF-a.
Ono što je možda najimpresivnije, ovi rezultati su ostvareni sa samo 8.000 prikazivanja širom zemlje — što je znatno manje od uobičajenih 18.000 projekcija koje su obično potrebne za tako značajne rezultate na dan otvaranja. Prethodne rezervacije su bile jake, a lanci kina su izvijestili o brojnim rasprodatim projekcijama na glavnim kino tržištima.
Uspjeh je postignut kroz nekonvencionalnu strategiju koja je glavne glumce potpuno držala podalje od javnosti, bez intervjua, promotivnih turneja, sadržaja na društvenim mrežama i partnerstava sa influencerima.
Međunarodni podaci još nisu dostupni.
federalna.ba/Variety
Preporučeno
Na 31. SFF-u regionalna premijera filma Stefana Đorđevića „Vetre, pričaj sa mnom"
Regionalna premijera filma „Vetre, pričaj sa mnom“, u režiji Stefana Đorđevića, bit će održana u o...
Anne Hathaway kao Andy Sachs u nastavku kultnog filma “Vrag nosi Pradu 2”
Anne Hathaway se službeno vraća kao Andy Sachs u nastavku kultne franšize "Vrag nosi Pradu 2", čije je...
U Torontu svjetska premijera filma Gorana Stankovića "Oče naš"
Debitantski igrani film "Oče naš" scenariste i reditelja Gorana Stankovića nalazi se u zvaničnoj selekc...
Film 'Majka' na 82. Venecijanskom filmskom festivalu
Na 82. Međunarodnom filmskom festivalu u Veneciji, u zvaničnom programu bit će prikazan film "Majka", novo os...
Novi film Piercea Brosnana otkriva "magičnu ljepotu" pejzaža Sjeverne Irske
Film "Četiri pisma ljubavi" možda ima glumačku postavu punu zvijezda, ali pejzaži Sjeverne Irske pokazali...
"KPop Lovci na demone": Kako je Netflixov film postao globalna senzacija
Od kada je objavljen u junu, film "KPop Lovci na demone" zauzeo je vrhove globalnih Netflixovih top-lista...