Koncept razredne nastave je prevaziđen, ne može jedna učiteljica za sve predmete

Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje objavila je rezultate i preporuke istraživanja TIMSS 2023 za Bosnu i Hercegovinu, a riječ je o međunarodnom istraživanju trendova u znanju matematike i prirodnih nauka. Ovo je treće istraživanje ove vrste u Bosni i Hercegovini, a učestvovao je 3391 učenik četvrtih razreda iz 120 osnovnih škola.

Postignuća učenika iz BiH ispod međunarodnog prosjeka u znanju matematike i prirodnih znan...

Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje (APOSO) objavila je u srijedu rezultate i preporuke međunarodnog istraživanja TIMSS 2023 za Bosnu i Hercegovinu, koji pokazuju kako su postignuća učenika iz BiH ispod međunarodnog prosjeka. Istraživanje je u Bosni i Hercegovini prove...

Rezultati su opet pokazali kako samo 1 posto učenika u BiH, ili svaki stoti, ostvaruje rezultat u naprednoj referentnoj vrijednosti iz matematike, dok naprednu referentnu vrijednost iz prirodnih nauka doseže 0 posto učenika.

"Ne možemo tu govoriti o nekom pretjerano velikom znanju iz matematike i prirodnih nauka, ali očito da je sve manje i manje pokazane preferencije od strane djece, roditelja pa i društva. Moguće je da je jedna od stvari koja se ovim pokazuje da je koncept razredne nastave već prevaziđen i da nije realistično ni očekivati da samo jedna osoba, učitelj ili učiteljica, može djecu da uči svim predmetima“, kazao je Vedad Pašić, dekan Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Tuzli.

federalna.ba

Vedad Pašić
Vedad Pašić Otvoreni studio Jasenka Tica-Isović
0 31.12.2021 11:50
Ivana Marić Svetlana Cenić Vedad Pašić Otvoreni studio Jasenka Tica Isović
0 31.12.2020 11:51
Vedad Pašić Jasenka Tica Isović Otvoreni studio
0 31.12.2020 09:56