Bajtarević: Neiskorišteni potencijali Kaknja dobijaju podršku kroz novu Turističku zajednicu
Koliko su manifestacije kao što su Kakanjski dani značajne za promociju opštine, šta Kakanj nudi posjetiocima, te kakvi su infrastrukturni i razvojni planovi? Odgovore na ova pitanja dobili smo od načelnika ove opštine Mirnesa Bajtarevića.
Ovogodišnja manifestacija Kakanjski dani traje 14 dana, duže nego prije. Šta mogu očekivati posjetioci i koliko Vam je važna ova priča?
- U pravu ste, ove godine u odnosu na prošlu godinu, duplo duže traje – 14 dana, gdje nas očekuje veliki broj različitih manifestacija. Onaj muzički dio svakako je u drugom dijelu, nekoliko koncerata poznatih imena zatvaramo sa našim domaćim Amarom Jašarspahićem Giletom, a nastupat će i Mirza Selimović, Fatmir Sulejmani i mnogi drugi značajni izvođači. Manifestacija kreće 21. jula i jako je bitna za Kakanj. Mi je namjerno tempiramo u ovom ljetnom periodu, u okviru mjeseca jula i augusta kada Kakanj bude pun naših sugrađanki i sugrađana, koji svoje godišnje odmore koriste da dođu u Kakanj iz svih zemalja svijeta. Itekako nam je bitno da u tim danima naše manifestacije pokažemo sve ono čime smo bogati – kroz edukativne radionice za najmlađe, muzičke koncerte, predstave, promocije knjiga i sportski sadržaj, kazao je Bajtarević.
Kakanj ima potencijal za razvoj turizma, pogotovo zbog kulturno-historijskih znamenitosti. Šta se ove godine konkretno radi na promociji turizma i kakvom već sad ocjenjujete turističku sezonu?
- Moram kazati da Kakanj ima neiskorištenih turističkih potencijala. Mislim i na kulturno-historijske segmente i na prirodna bogatstva. Mi smo ove godine organizirali Turističku zajednicu zahvaljujući usvojenom Zakonu o turizmu ZDK. Jedna smo od prvih lokalnih zajednica koja se usudila i krenula u tu priču pokretanja Turističke zajednice. Zaista očekujemo puno od te Turističke zajednice, naglasio je Bajtarević.
Osjeti li se već konkretan doprinos Turističke zajednica opštine Kakanj u promociji sadržaja i privlačenju posjetilaca?
- Mi smo već obišli naše ugostiteljske objekte na početku, sada slijedi donošenje različitih pravilnika o boravišnim taksama. Mi vidimo prema manifestacijama da nam dolazi sve veći broj ljudi, očito je da nekako reklama „od uha do uha“, zahvaljujući onome što organiziramo, je najbolja reklama. Svakako da se iz dana u dan osjeti da ljudi iz drugih zajednica dolaze u naš grad, zaključio je Mirnes Bajtarević.
federalna.ba
Preporučeno
U TK pozivaju iznajmljivače da se registriraju
Iako TK važi kao vrlo zanimljiva turistička destinacija, naročito u ljetnom periodu, zvanična statistika o bro...
„(Is)kupljenje“ ovog utorka na „Kakanjskim danima“
U sklopu manifestacije "Kakanjski dani 2025.", Dramski studio JU KSC Kakanj ovog utorka u Domu kulture Kakanj...
Šta Brčko nudi i može li postati prepoznatljiva turistička destinacija?
Brčko distrikt – grad na Savi s velikim turističkim potencijalom koji još nije u potpunosti iskor...
Kakanjski dani od 21. jula do 3. augusta
Kakanj će i ove godine, od 21. jula do 3. augusta, biti domaćin jedne od najprepoznatljivijih manifestacija u...
Za pet mjeseci u BiH boravilo više od 650 hiljada turista, ostvareno više od 1,37 miliona noćenja
U periodu januar – maj 2025. godine turisti su Bosni i Hercegovini ostvarili 653.247 posjeta, što...
Kakanj kao primjer uspješne imunizacije romske djece u BiH
Odgovornost prema zajednicama – imunizacija romske djece, tema je okruglog stola koji je održan u Kaknju...