Mešetari na duge trase
Koliko su kilometara autoputa izgradile Autoceste Federacije u Hercegovini, a koliko u Bosni? Zašto se neki dijelovi hlade, a neki grade? Ko je kriv za nula kilometara brzih cesta u TK, USK i BPK? Zbog čega se probijaju rokovi, da li se namještaju tenderi i za koga? Zašto nam neke dionice služe kao spomenici i vode nigdje, a tunele vidimo samo u virtualnom svijetu? Hoće li tunel Prenj završiti kao tunel Hranjen? Mešetari na duge trase.
Ovo je prilog iz magazina Mreža. Sva izdanja emisije gledajte OVDJE.
federalna.ba
Preporučeno
Na naplatnom mjestu Tarčin od 23. jula cestarina samo putem platomata i TAG-a
Autoceste Federacije BiH obavještavaju korisnike da će od srijede, 23. jula naplatno mjesto Tarčin naplatu ces...
Online registracija ACC TAG uređaja za korištenje na autocestama u Hrvatskoj
Autoceste Federacije BiH obavještavaju vozače da je od sada omogućena online registracija ACC TAG uređaja za k...
Duraković: Strah me je za Srebrenicu. Ništa se ne mijenja osim broja žrtava koje se ukopa u Memorijalni centar
U političkom smislu Srebrenica je umirala godinama, ništa se ne mijenja osim broja žrtava koje se ukopa u Memo...
Pazi snajper!
Hoće li hiljade dosjea sa dokazima iz Haga o počiniocima najtežih ratnih zločina, koji su dostavljeni Tužilašt...
Kada ratna prošlost postane referenca?!
Dragomir Vasić, aktuelni potpredsjednik NSRS-a, u julu 1995. bio je rame uz rame s Ratkom Mladićem kada je u S...
Mreža, 08.07.2025.
Otkrivamo ulogu Dragomira Vasića, potpredsjednika NSRS-a, u genocidu u Srebrenici. Šta je pisao u depešama svo...