Kampanja 'Hrana gurmana' dosegla je do 970.000 ljudi, a njena misija se nastavlja
Tokom sedam mjeseci aktivne provedbe, kampanja Hrana Gurmana promovisala je više od 200 malih biznisa iz Bosne i Hercegovine i pomogla im da se suoče sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19. Završila se i njena druga faza koju je proveo Sweden/USAID FARMA II projekat, a kampanju nastavljaju domaći akteri.
Autorica: Zlata Behram
Preporučeno
IN MEMORIAM Josip Pejaković – Glumac, Čovjek
Travnik, 1948. – Sarajevo, 2025. Otkako je objavljena vijest da je umro glumac Josip Pejaković, pojavilo se na...
Sport 1, 18.07.2025.
Nogometaši Željezničara i Borca završili svoj evropski put već u prvom pretkolu Konferencijske lige Naš najbol...
Old Rail Trail - atraktivna ruta za cikloturizam novi turistički brend SBK
Evropska unija bespovratnim sredstvima, u okviru "EU4Business", zajedno sa partnerima iz lokalne zajednice sud...
Večernji radio razgovori, 16.07.2025.
Večerašnji gosti u studiju bili su bračni par Sađa i Željko Majstorovuć, divni gospodin i gospođa, profesorica...
Ljeto u Gradskoj biblioteci Zenica od 15.jula do kraja augusta
Gradska biblioteka Zenica i ove godine tokom školskog raspusta, a u sklopu manifestacije “Ljeto u biblioteci”...
„Ljeto na Federalnoj“ – nova emisija na FTV
Federalna televizija od nedjelje 20.jula u 17 :00 započinje emitiranje nove mozaičke emisije koja je zamišljen...