Izložba akademske dizajnerice Sabine Cvjetković
U Muzeju grada Zenice postavljena je izložba akademske dizajnerice Sabine Cvjetković koja je u sklopu master rada na Akademiji likovnih umjetnosti predstavila vizuelni identitet za Udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“. Od 2021.godine motivi predstavljaju proizvode Udruženja kroz vrijednosti koje se odnose na akcije „Moja kosa tvoja kosa“, “Osmijeh svaki dan„ i „Budi njihov heroj“. Izložba je otvorena u sklopu programa „Noć muzeja“.
Ideju za kreiranje motiva autorica je našla u dječijim igračkama, što je nazvala Kockalica. Kroz master rad kreirala je vizuelni identitet za više proizvoda koji se nude i putem web shopa Udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“. Kroz motive spojene su i vrijednosti udruženja pojašnjava akademska dizajnerica Sabina Cvjetković:
„Meni je bio cilj da poboljšam izgled web shopa i da napravim bezvremenski dizajn koji bi svima privukao pažnju i koji bi približio tu priču kupcima. I da kupac ne bi kupovao taj proizvod radi empatije, nego da kupi predmet koji mu se stvarno sviđa i da podrži Udruženje“.
Nakon Maglaja ovo je druga izložba radova, a posebno priznanje autorici predstavlja i činjenica da će njen master rad biti objavljen iduće godine u britanskom izdanju knjige tipografija, pojašnjava
Cvjetković:
„To je potvrda da su ovu priču zapazili ljudi i raduje me što će priča o Udruženju za djecu oboljelu od raka biti prilika da se pročita i sazna malo više o njima kroz primjer tipografije. Od oko dvije hiljade radova, među tri stotine odabranih je i ovaj rad.“
Pored grafičkog dizajna autorica se bavi i animiranim i dokumentarnim filmom. Izložba je postavljena u Muzeju grada Zenice u sklopu „Noći muzeja“.