I Spotify će vas prisluškivati – platforma će prateći emocije korisnika predlagati pjesme
Muzička streaming platforma „Spotify“ dobila je patent koji joj omogućava da prisluškuje govor korisnika, kao i pozadinsku buku, a zatim analizira emocionalna stanja i tipove lokacija kako bi ponudila prigodan muzički program.
Patent za koji je Spotify dobio odobrenje omogućava platformi da koristi prepoznavanje govora i analizu zvuka za procjenu demografskih podataka korisnika, određivanje njihovih emocionalnih stanja, pa čak i dobijanje uvida u njihovu lokaciju, javlja Russia Today.
Informacije će se koristiti – barem hipotetički – za odabir savršene pjesme za korisnika, ali bez njegovog svjesnog unosa podataka.
Tvrdeći da je očekivanje od korisnika da unesu detalje sopstvenog ukusa i preferencija zahtijevalo previše truda i vremena od prosječnog korisnika platforme (koji bi to vrijeme mogao da posveti slušanju muzike), Spotify je u februaru 2018. godine podnio zahtjev za patent za automatsko obavljanje ovih funkcija.
Dozvolu je dobio ranije ovog mjeseca, ali je tek sada dospjela do medija.
Kafići koji prizivaju goste preko Spotifya
Dalje, aplikacija će prikupljati metapodatke o okolini, to jest raščlanjavaće pozadinsku buku kako bi utvrdila da li je korisnik u šetnji, vožnji autobusom, na zabavi itd.
Takođe, Spotifyju je prošlog oktobra odobren patent za geografski ciljano oglašavanje pomoću 3D zvuka, što bi stvorilo utisak da zvuk dolazi direktno iz geolociranog izvora – recimo, kafići koji mame slušaoce dok šetaju ulicom.
Nije poznato da li će korisnici Spotifyja imati mogućnost da onemoguće ove funkcije ili će one biti neprimjetno uključene uz sljedeće unapređenje aplikacije i izbezumiti korisnike kada izlog počne da razgovara sa njima.
Izgleda da je Spotify svjestan koliko će moćni biti složeni emocionalni profili koje će stvoriti aplikacija, jer u kompaniji kažu da je „digitalna istorija korisnika izuzetno lična i osjetljiva i da je treba koristiti uz oprez i svijest o mogućim zloupotrebama i nenamjernim spoljnim efektima“.
Ako se uzme u obzir da je Spotify imao incidente sa hakovanjem, nameće se pitanje da li bi takav set podataka o ponašanju korisnika trebalo da padne u pogrešne ruke?
Koristeći programe za prepoznavanje govora, aplikacija neće moći samo da odredi starost, pol i druge demografske podatke korisnika tog tipa, ali će analizirati njihov glas.
Proučavaće se intonacija, naglašavanje, ritam i slične odlike govora, kako bi se utvrdilo emocionalno stanje korisnika.
federalna.ba/rt.com
Preporučeno
Švedski kompozitor postao Spotify-jev najpoznatiji muzičar za kojeg nikada niste čuli
„Tajni“ kompozitor koji je objavio svoju muziku pod stotinama različitih imena identifikovan je kao najslušani...
EU kaznio Apple sa 1,8 milijardi eura zbog ograničenja na streaming muzike
Apple je kažnjen od 1,8 milijardi eura od strane EU nakon istrage o ograničenjima koje je njegov App Store nam...
Spotify najavio otpuštanje šest posto radnika
Švedski servis za strimovanje muzike i podcast Spotify najavio je otpuštanje šest posto zaposlenih. Daniel Ek...
Drakeov logo na dresovima igrača Barcelone u klasiku
Fudbaleri Barcelone će na dresovima, u prvom ovosezonskom derbiju protiv Real Madrida, imati logo kanadskog re...
Svjetska banka, H&M i Spotify obustavljaju poslovanje u Rusiji
Svjetska banka, Spotify, H&M, Citigroup pridružili su se popisu međunarodnih kompanija i organizacija koje sma...