Facebook počinje da ograničava reklame koje ciljaju tinejdžere
Kompanija Facebook je saopštila da više neće dozvoljavati oglašivačima da ciljaju one od 18 godina i mlađe na osnovu njihovih interesa i aktivnosti na drugim web lokacijama.
Nova politika, koja se također odnosi na Instagram i Facebook messenger, i dalje dozvoljava ciljanje tinejdžera, ali samo na osnovu starosti, pola i lokacije, prenosi Glas Amerike. Starosne granice mogu se razlikovati u zavisnosti od zemlje, a iz Facebooka navode da će nova politika početi za nekoliko sedmica.
"Već dajemo ljudima načine da nam kažu da radije ne bi vidjeli oglase na osnovu svojih interesa ili na osnovu svojih aktivnosti na drugim web lokacijama i u aplikacijama, na primjer putem kontrola u našim podešavanjima oglasa", navodi se u saopštenju Facebboka u kom se najavljuje nova politika oglašavanja.
federalna.ba/Beta
Preporučeno
Locirano lice koje je putem TikToka i Facebooka pozivalo na ubistvo policajaca
Policijski službenici Federalne uprave policije danas su pod nadzorom Tužilaštva Bosne i Hercegovine izvršili...
U cijelom svijetu pali Facebook i Instagram
Korisnici društvenih mreža širom svijeta u utorak su se suočili s problemima logovanja na popularne platforme,...
Oko 100.000 djece koja koriste FB i IG svakodnevno izloženo seksualnom uznemiravanju
Meta procjenjuje da je oko 100.000 djece koja koriste Facebook i Instagram svakodnevno izloženo seksualnom uzn...
"Više rada, manje beskorisnih prepucavanja, evropski put BiH nema alternativu"
Premijer Federacije BiH i predsjednik Socijaldemokratske partije Bosne i Hercegovine (SDPBiH) Nermin Nikšić og...
Protest ispred sjedišta Mete zbog cenzure sadržaja u Palestini
Grupa demonstranata okupila se u petak ispred sjedišta Mete (Facebook) kako bi protestovali protiv vlasnika Ma...
Indonezija zabranila prodaju na platformama društvenih medija
Indonezijski ministar trgovine Zulkifli Hasan objavio je da je prodaja na platformama društvenih medija u toj...