Dobit m:tel-a u 2024. godini više od 80 miliona konvertibilnih maraka
Kompanija m:tel je poslovnu 2024. godinu završila sa neto dobiti od 80,1 miliona KM čime je nastavljen trend pozitivnog poslovanja, te osigurana stabilnost i dugoročni rast kompanije.
Sama dobit ostvarena u 2024. godini nije uporediva sa rezultatom ostvarenim u 2023. godini, koji se u značajnom iznosu odnosio na realizaciju strateške odluke Uprave kompanije o prodaji antenskih stubova, odnosno uloga u društvu Sky Towers Infrastructure.
Međutim, ako poredimo rezultate iz redovnog poslovanja, poslovni prihodi kompanije su porasli za 4,57% u odnosu na one ostvarene u 2023. godini, što pokazuje da je osnovna poslovna aktivnost nastavila da raste i ostvaruje stabilne rezultate, uprkos teškim tržišnim uslovima. Takođe, poslovni rashodi su povećani za 8,38%, što je rezultat posvećenosti daljem ulaganju u rast kompanije.
Posmatrana godina se može okarakterisati kao godina makroekonomske neizvjesnosti koja je sa sobom donijela specifične izazove kojima je bilo potrebno upravljati.
Uprava kompanije kontinuirano radi na uspostavljanju ravnoteže između ostvarivanja dobiti, investiranja u rast kompanije i unapređenja usluga, a sve s ciljem da se zadovolje potrebe svih ključnih interesnih grupa – korisnika, akcionara i poslovnih partnera.
federalna.ba
Preporučeno
m:tel uručio donacije Sigurnim kućama u BiH: Potrebno osigurati kontinuiranu podršku
Kompanija m:tel je 8. marta ove godine pokrenula akciju podrške Sigurnim kućama u BiH pod nazivom „Niste same,...
Kompanija m:tel dodijelila stipendije najboljim studentima u BiH
U Banjaluci su svečano dodijeljene stipendije 15. generaciji m:stipendista, čime je kompanija m:tel nastavila...
Komunikacija i edukacija - imperativ u borbi protiv online nasilja!
M:tel je u okviru društveno odgovorne kampanje za zaštitu djece na internetu, organizovao panel-diskusiju na o...
Sigurnost djece na internetu: stručnjaci ističu važnost edukacije i podrške
U Mostaru održana treća panel-diskusija u okviru m:tel društveno odgovorne kampanje „Ne zatvarajmo oči! Zaštit...
m:tel na najvišem stepenu likvidnosti od osnivanja: Tri pokazatelja uspješnosti
Prema nezavisnoj analizi grupe ekonomskih eksperata koji prate tržište telekomunikacija u Evropi, kompanija m:...
M:telova kampanja 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'
„Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu“ naziv je kampanje koju je kompanija m:tel, u saradnji s UNIC...